Zoals ik in mijn vorige blog beschreef zijn we aan het kijken of we kunnen starten als groothandel in kinderkleding/ meisjeskleding. We hebben nu op de planning staan om in november weer naar Italië te gaan om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Weer een nieuwe ontwikkeling in ons bedrijf.
Het is soms zoeken om alles voor elkaar te krijgen. Naast ons werk voor Little Miss is Sharon werkzaam in het onderwijs en werk ik bij de Bibliotheek.
Samen hebben we 5 kinderen onder 12 jaar, topdrukte dus! Dit vraagt veel planning en soms is het echt ontzettend druk. We hebben vaste werkzaamheden en vaste werkmomenten. Zo pakt Sharon vooral de bestellingen in en is zij verantwoordelijk voor alle facturen, cijfers en samenwerking met onze accountant. Sharon is vooral van orde en structuur. Zij pakt alle bestellingen op een nette manier in volgens een bepaalde volgorde. Net zoals haar was, ziet dit er altijd piekfijn uit.
Alle vragen over “Op hoeveel graden moet ik dit jurkje wassen?” gaan direct door naar Sharon.
Op maandag werkt Sharon en ben ik verantwoordelijk voor de bestellingen. Voordat ik verantwoordelijk werd voor de maandag, kreeg ik van Sharon instructie hoe ik alle kleding netjes moest vouwen en inpakken.
Het zal je niet verbazen dat ik de creatieve zus ben, en soms een beetje chaotisch.
Samen zijn wij een topteam en in mijn volgende blog zal ik je meer over mijn creatief proces vertellen.
Liefs Lydia